aActualitats/Actualités

fundació /  fondation c.a.r.f.a Aiguamolls  

Premeu sobre les fotos per engrandir-les

Cliquer sur les photos pour les agrandir

En data 15 d’octubre, reunits en assemblea, la junta en ple de la fundació Roger Burlet va decidir posar fi a les activitats de la mateixa al finalitzar l’any 2007.

Aquesta decisió s’ha pres desprès de quedar vacant el càrrec de Presidència i haver deixat un període raonable de temps per a presentació de candidats/tes per a continuar amb les tasques d’aquest càrrec.

La Presidenta ha pres la decisió de plegar amb la satisfacció d’haver acomplert l’objectiu de tenir un Centre reconegut i que funciona de manera autònoma. Ja que el Centre depèn actualment del Departament de Fauna i pot viure sense la Fundació

Gran part dels membres de la junta seguirem com a voluntaris del Centre de Recuperació de Fauna Salvatge dels Aiguamolls de l’Empordà i continuarem informant de l’estat dels animals a través de les pàgines habituals

 

Volem expressar el nostre agraiment molt especialment a totes les persones que han aportat durant  aquets set anys d’existència de la Fundació Roger Burlet el seu gra aportant ajuda moral i /o material. Aquesta tasca no hagués estat possible sense totes elles.

  Le 15 octobre 2007, en assemblée générale, La Fondation Roger Burlet a décidé de mettre fin à ses activités en date du 31 décembre 2007.

Cette décision a été prise compte tenu du fait que la Présidente quitte ses fonctions pour des raisons de convenance personnelle et que personne ne s’est présenté pour reprendre et continuer les activités de la Fondation.

La Fondation avait atteint son objectif principal qui était de tenir un Centre reconnu et pouvant fonctionner de manière autonome. Le Centre de Récupération de Faune Sauvage des Aiguamolls de l’Emporda dépend actuellement du Département de la Faune de la Generalitat de Catalunya.

Nous voulons exprimer toute notre reconnaissance et tous nos remerciements à toutes les personnes qui ont apporté leur aide matérielle ou morale durant les 7 années d’existence de la Fondation Roger Burlet . Ce fut une belle réalisation qui n’aurait pas été possible sans elles.

 

Quelques uns des membres de la Fondation, continueront à effectuer un travail de volontariat dans l'assistance du personnel mis en place par le département de la Generalitat de Catalunya. C'est pourquoi des nouvelles et des photos du Centre de récupération de la Faune des Aiguamolls continueront à être présentées sur le site .

Tornar inici/Haut de page

horizontal rule