.fundació /  fondation

bulletActualitats/Actualités
bulletArxius/Archives
bulletEnllaços/Liens

La Fundació Roger Burlet va ser creada en memòria d’un home que, senzillament, estimava la vida. Lluitar per protegir les espècies animals al país on va decidir de passar els darrers anys de la seva vida és, de ben segur, la millor manera de mantenir viu el seu record.

La Fundació ha col·laborat durant 7 anys amb el Centre d’Acolliment i Recuperació de la Fauna Salvatge (CFS) dels Aiguamolls amb molt d’èxit i ha donat suport als esforços que duu a terme aquest centre per a la protecció, la cura i, si escau, la reeducació de tots els animals que li són confiats –en més o menys bon estat– pels guardes forestals, la policia, la Guàrdia Civil i, sovint, pels mateixos particulars.

Ara , un cop assolits tots els objectius la Fundació es dissolt i dona pas a l’administració i a les noves generacions per seguir endavant amb aquesta tasca tant engresquedora de preservar amb coratge la fauna que ens envolta.

Cette fondation a été créée à la mémoire d'un homme qui aimait la vie tout simplement.  Lutter  pour protéger les espèces animales dans le pays où il avait choisi de vivre ses dernières années, c'est garder son souvenir bien vivant.

La fondation a apporté son soutien durant 7 ans au Centre d'Accueil et de Récupération de la Faune Sauvage des Aiguamolls le CFS, elle est venue avec succès appuyer les efforts fournis par ce centre pour protéger, soigner, rééduquer , tous les animaux qui leur sont apportés en plus où moins mauvais état, par les gardes forestiers, la police, les gardes civils et très souvent par des particuliers.

Les objectifs étant atteints , la Fondation s'est retirée et a laissé la place à l'Administration et aux nouvelles générations pour poursuivre cette tâche tellement enrichissante et exaltante qui est de  préserver la nature et ses animaux.

*La “Fundación Privada de Protección a la Fauna Autóctona Roger Burlet” fou constituïda el dia 3 d’abril de 2001 i va ser inscrita en el Registre de Fundacions amb el número 1555. Es va classificar com a fundació benèfica de tipus cultural, d’acord amb la Resolució de 30 de maig de 2001 dictada pel Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.

*La fondation a été constituée le 3 avril 2001 et a été inscrite au Registre des Fondations sous le N° 1555. Elle a été classifiée comme fondation de type culturel  en accord avec la résolution du 30 mai de l'année 2001 du Département de la Justice de la "Generalitat de Catalunya".

bullet

Tornar inici/Haut de page